Dagens Dagbok - Fredagen den 19 oktober 2007 - Kvällen.

Vid åttatiden sen så flyttade vi alla tre upp till vardagsrummet. Och så tittade vi på och lyssnade till "Idol". Jag tyckte att Daniel och Amanda var bäst i kväll, som jag skrev i ett tidigare inlägg.


Jimmy och jag fortsatte att fixa i ordning min nya dator samtidigt.


En massa gott åt och drack vi också. För min del så blev det chips och choklad i kväll.


Efter "Idol" så tittade vi på "Fredag hela veckan".


Vid elvatiden sen så var både Borzko och Jimmy jättetrötta. Så de gick båda och la sig ungefär samtidigt.


Själv så blev jag sittandes kvar med min lilla, fina, nya, dator i knäet. Den är inte riktigt klar än. Några smågrejer som vi ska fixa i morgon. Men i stort sett så är den klar, och som jag vill ha den.


Nu är klockan strax tolv, och jag blir väl sittandes här i någon timme till innan det blir sängdags för mig.


Kommentarer
Postat av: Len

http://se.glife.com/

läs..du står med på bellas intervju =)

2007-10-20 @ 00:18:15
Postat av: Bim

---> Len: Hahaha! Tack! Men jag har redan fått tipset av en annan läsare! Tänkte precis skriva ett inlägg om det! ;-D

2007-10-20 @ 00:22:53
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0