Dagens Dagbok - Fredagen den 26 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma när jag kom hem.


Jimmy kom hem från jobbet vid tretiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning.


Jenny stack iväg vid halvfyratiden. Hon skulle till Södertälje och möta upp med Jocke. Och så äta middag där, vara där i kväll, och också sova där i natt.


Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. I dag så blev det hämtpizza från vår lokala lilla pizzeria på vår gata. Jag åt en Vegetarisk Special.


Efter middagen så flyttade jag och Jimmy upp till vardagsrummet med våra bärbara datorer. Han fick sin nya dator från Dell i dag. Det kunde ta upp till sex veckor att få den levererad, men det tog bara elva dagar.


Sen så satt vi där uppe och lekte i våra datorer, lyssnade på musik, och pratade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0