Dagens Dagbok - Fredagen den 5 oktober 2007 - Kvällen.

Jimmy kom hem vid sjutiden igen, för att lämna bilen. Sen så skulle han tillbaka till sin kompis för att festa lite. Så jag körde dit honom med bilen.


Jag kom hem igen vid halvåttatiden. Och ungefär samtidigt då så kom Borzko hem från jobbet. Han åt middag då, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så satte vi oss båda två uppe i vardagsrummet. Åt godis och popcorn. Och så tittade och lyssnade vi på "Idol". Eller jag missade det mesta, för jag pratade i telefon med Tele2:s support...


Efter det så blev det lite allmänt slötittande på teven, och jag satt ju givetvis med datorn också.


Och så lär väl kvällen fortsätta, tills det är läggdags för oss båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0