Dagens Dagbok - Lördagen den 13 oktober 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Hade mobilen på alarm klockan åtta i morse, istället för klockan sju som jag brukar ha, eftersom jag fortfarande inte är bra från min förkylning. Vaknade först vid sextiden och hade svårt att somna om, men sen så lyckades jag somna igen och sov till klockan åtta.


Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Vid niotiden så vaknade både Borzko och Jimmy. Vi åt då alla tre frukost tillsammans och satt och pratade en stund. Sen så duschade de båda två i tur och ordning, och gjorde sig i ordning.


Borzko stack sen iväg till Farstahallen för att träna.


Jimmy satt vid datorn på sitt rum en stund. Sen så åkte han iväg en stund hem till kompis.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma som vanligt. Varvade med stunder vid datorn också.


Kommentarer
Postat av: R.O.S.E.

ha en trevlig dag ;)

2007-10-13 @ 13:19:45
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Bim

---> R.O.S.E.: Tack det samma! :-D

2007-10-13 @ 13:41:29
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0