Dagens Dagbok - Lördagen den 27 oktober 2007 - Kvällen.

Efter middagen och fikat så blev det kortspel. Vi spelade det som vi alltid gör, "Canasta". Jag och Mamma spelade ihop som vanligt, mot Borzko och Pappa. Två matcher blev det, och det blev 1-1 mellan oss.


Sen så blev det lite tevetittande. "Postkodsmiljonären", "Svensson, Svensson", och "Babben & Co".


Lite lördagsgodis blev det också, chips och choklad.


Sen så blev det kortspel igen, och ännu en omgång av "Canasta". Det blev kvällens sista och avgörande match, och den vann jag och Mamma!


Nu blir det väl bara lite slöande för oss alla fyra resten av kvällen. Jag sitter med Datorn, Mamma löser korsord i Året Runt. Pappa läser Expressen. Och Borzko läser Aftonbladet.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jaha, där ser man, du vann som vanligt!
;-D *kram*

2007-10-27 @ 23:19:29
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, Mamma och jag brukar oftast vinna! ;-D

2007-10-27 @ 23:50:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0