Dagens Dagbok - Lördagen den 27 oktober 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, som nästan alltid på mina lediga dagar. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost och fika, och under tiden lite nyhetsläsning i datorn.


Klockan nio så gick Borzko upp. Han duschade då, och gjorde sig i ordning. Och sen så åt han förstås frukost.


Sen så packade vi ner lite grejer inför kvällens övernattning på landet.


Klockan tio så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och jag, han, och Borzko  hade då en lite pratstund då om kvällens fest. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning, och Borzko och jag gjorde oss klara för att åka.


Vi sa Hej Då till Jimmy, och så åkte vi iväg till Centrum först. Handlade lite matvaror på HemKöp, och sen vid elvatiden så åkte vi iväg mot Landet.


Kom fram vid kvart i tolv, och då hade Mamma och Pappa kaffet klart. Vi fikade och åt ett par mackor, och satt och pratade en stund.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Hoppas att ni har det mysigt på landet! Härliga bilder! Varför ställler du klockan på dina lediga dagar? Kram från Borthy

2007-10-27 @ 15:00:34
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Ja, det är mysigt här. Tack för berömmet. Jag tycker bättre om att gå upp tidigt, jag trivs bättre så. *Kram*

2007-10-27 @ 15:15:38
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0