Dagens Dagbok - Lördagen den 6 oktober 2007 - Kvällen.

Sen så satt vi alla sex uppe i vardagsrummet. Vi åt en massa gott, pratade, skrattade och hade det jättetrevligt. Vi spelade också Lego Star Wars på Playstation 2.


Vid halvåttatiden sen så blev det lite bilkörande för mig. Först så släppte jag av Jimmy hos en kompis en bit bort här i Farsta. Han skulle på fest där.


Efter det så åkte jag till Älvsjö Station och släppte av Jenny, Jocke, och Tindra där. De skulle ta pendeltåget hem till Södertälje, och Jenny skulle med och sova där i natt.


Jag kom hem vid åttatiden igen. Då fortsatte Borzko och jag att sitta uppe i vardagsrummet, och så blev det teve-tittande. Först så tittade vi på "Svensson, Svensson", och sen på "Babben & Co", båda på SVT1. Efter det så blev det TV3 och "Sing A Long", och "Extra, Extra".


Efter det så satt jag och läste lite i min bok "Livstid" av Liza Marklund. Borzko fortsatte att titta på teve. Och snart så är det väl sängdags för oss båda två.


Kommentarer
Postat av: Hannah

hoho jaja.
rock'n'roll mormor :D

2007-10-06 @ 23:39:56
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Bim

---> Hannah: Okej??

2007-10-07 @ 09:34:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0