Dagens Dagbok - Måndagen den 29 oktober 2007 - Kvällen.

Sen så satte sig både Jimmy och jag i köket med våra bärbara datorer. Jimmy spelade datorspel. Jag bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Borzko kom hem från sitt lastbilshämtande vid halvåttatiden. Då satte han sig i vardagsrummet och tittade på teve.


Sen så spelade jag också lite datorspel. Först så blev det två matcher "Betapet" och sen så blev det lite "Super Mario World", och efter det så blev det "Bejeweled".


Och efter det så blev det återigen lite bloggläsande och nyhetsläsande. Och snart så är det dags att göra sig i ordning för sängen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahhhaa shit vad läskigt! Precis innan jag gick och la mig igår så läste jag både din och Jennys blogg och sen drömde jag om er ^^ Hahahhaha Det måste ju betyda att era bloggar är bäst ^^

2007-10-30 @ 09:22:38
URL: http://jennystensson.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jenny: Ja, självklart så betyder det att min och Jennys bloggar är bäst! ;-D

2007-10-30 @ 14:38:20
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0