Dagens Dagbok - Måndagen den 8 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Både Borzko och Jenny var hemma när jag kom hem.


Borzko hade sin vanliga lediga dag i dag. Och han hade även denna måndag tagit hand om veckostädningen.


Jenny hade nyss kommit hem från skolan när jag kom hem. Hon tog sin dator och satte sig en stund med mig i köket. Vi satt och pratade och höll på lite i våra datorer. (Kolla in det fina lilla bildspelet som Jenny har lagt in i dag i sin blogg).


Borzko hann jag bara prata med en kort stund, och sen så åkte han iväg. Han åkte först till sitt jobb för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb. Sen så skulle han åka direkt, med lastbilen, till Söderstadion. Där skulle han möta upp med några jobbarkompisar för att först ta en fika. Och sen så skulle de se Hammarby spela fotboll.


Vid halvfyratiden sen så gick både Jenny och jag till Centrum. Hon åkte sen iväg med bussen mot sitt jobb, för hon skulle jobba ett pass mellan fem och nio i dag.


Jag gick till Solakuten och solade i en halvtimme. Lika skönt som alltid var det.


Hemma igen vid strax efter fyra. Höll på och fixade lite med allt möjligt här hemma då.


Sen så kom Jimmy hem vid halvfemtiden. Han hade åkt direkt efter jobbet till Huséns Trafikskola och så hade han tagit sin första körlektion inför sitt lastbilskörkort. Det var första gången som han körde lastbil, och han tyckte att det var jättekul.


Jimmy och jag åt middag vid femtiden. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satt han på sitt rum vid datorn.


Jag höll på och fixade lite igen. Och så varvade jag med datorstunder i köket.


Kommentarer
Postat av: Sofia

ha en bra vecka!

2007-10-08 @ 20:03:10
URL: http://sofiasfashion.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sofia: Tack det samma! :-D

2007-10-08 @ 20:38:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0