Dagens Dagbok - Onsdagen den 17 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Stannade till lite snabbt i Centrum och hämtade ut pengar för att ha till betalning av min tatuering.


När jag kom hem så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma i ungefär en timme.


Jimmy kom hem från jobbet vid strax före halvfyra. Då åkte vi båda två iväg nästan på en gång.


Vi åkte till Aspudden och till Flash Fighters. Jag hade bokat tid hos Mia för att göra min Stockholm/Sverige-tatuering.


Hon hade ritat ett jättefint förslag efter min jättefula teckning. Jag tyckte att hennes var perfekt, så hon kunde sätta igång direkt att tatuera.


Allt flöt på bara bra, och det tog väl ungefär en och en halv timme att göra tatueringen. Bilder kommer i ett senare inlägg.


Vid sextiden så var jag klar. Jag betalade, och så bokade jag en ny tid.


På vägen hem så stannade vi till i Sköndal på McDonalds, och så åt Jimmy och jag middag där. Jag åt en McFish (ingen pommes frites), och drack en Fanta Free och en Caffe Latte.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Åhh jag vill se den nu!!*ler*/ahnna

2007-10-17 @ 20:21:51
Postat av: Bim

---> Ahnna: Det finns bild nu! ;-D

2007-10-17 @ 20:28:08
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0