Dagens Dagbok - Söndagen den 21 oktober 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

I dag så ringde mobilen klockan åtta. Klockan blev lite mycket i går kväll/natt innan jag somnade, så jag sov en timme extra i morse. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost med fika vid köksbordet i datorns och stearinljusets sken.


Klockan nio så vaknade Borzko och gick upp. Han genomgick sina morgonbestyr, och sen så åt han förstås frukost. När han var klar sen så gick han iväg till Farstahallen för att träna även i dag.


Själv så satte jag mig uppe i vardagsrummet med min lilla, söta, nya, fina, dator. Läste massor med bloggar först. Hade inte hunnit det på ett par dagar, så jag hade en hel del att läsa. Sen så läste jag nyhter, och så höll jag på med lite annat i datorn.


Jimmy skulle sova till tolv i dag, han var ju ute på krogen och festade i går kväll/natt.


Jenny var ju inte hemma, hon sov ju hos Jocke i natt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Bim!

Låter härligt med ny dator. Det blir det snart hos mig med och det ser jag fram emot. Har du fått in allt i den nu så du lämnat den gamla helt eller? Det är det jag fasar mest för inför datorbyte. Allt som måste sparas över och brännas ut etc..

Jag har utmanat dig förresten och mer om det kan du läsa på min blogg.

Kram Petra

2007-10-21 @ 12:37:52
URL: http://www.metrobloggen.se/kiloraset
Postat av: Bim

---> Petra:

Hej Petra!

Ja, det är underbart skönt med ny dator! Men jag håller med dig... Det är jättejobbigt att få den exakt som den gamla! Jag är så petig, jag vill att allt ska vara perfekt. Men tack och lov så har jag världens snällaste son som hjälper mig med allt! Det mesta är klart nu. Och vi ska göra det sista i dag.

Jag ska kolla in i din blogg! Kram!

2007-10-21 @ 12:43:00
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Christina W

VIlken härlig blogg du har.

2007-10-21 @ 14:12:17
URL: http://metrobloggen.se/godmat
Postat av: Bim

---> Christina W: Tack ska du ha! Jag blir så glad över såna ord! :-D

2007-10-21 @ 14:44:47
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0