Dagens Dagbok - Tisdagen den 2 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Varvade med stunder vid datorn också. Satt också och läste en stund i min bok.


Vid halvfemtiden så kom Jenny hem från skolan. Hon duschade då och gjorde sig i ordning.


Jag åt middag själv vid halvfemtiden. Jenny skulle bort och äta middag i dag. Jimmy hade personalmöte på jobbet och skulle komma hem sent. Och Borkzo skulle jobba sent som vanligt.


Jenny och jag satt en stund tillsammans i köket också. Vi satt som vanligt med våra datorer, och så pratade vi förstås.


Vid strax före sex så åkte vi iväg i Volvon. Vi åkte förbi McDonalds i Älvsjö och köpte varsin caffe latte. Sen så åkte vi till Älvsjö Station och satt i bilen och pratade och fikade. Jenny skulle möta Jocke där, som kom med pendeltåget från Södertälje. När han kom så mötte Jenny upp honom, och jag åkte hem till Farsta igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Tack för att du körde mig :D

2007-10-03 @ 08:46:25
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Bim

---> Tufsan: Varsågod! Det var så lite så! Du vet att jag gör det så gärna! Det var mysigt med en pratstund och en fikastund i bilen! ;-D *Kram*

2007-10-03 @ 17:17:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0