Dagens Dagbok - Torsdagen den 11 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på här hemma och fixade med lite allt möjligt en stund. Varvade med stunder vid datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Då åt han och jag middag tillsammans.


Efter middagen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och när han var klar så satte han sig vid datorn på sitt rum.


Jag höll på igen och fixade lite här hemma. Och sen så satte jag mig vid datorn i köket.


Jenny sov hos Jocke i går natt. Hon skulle sen ha åkt direkt till skolan i morse. Men hon vaknade upp sjuk och med feber, så hon stannade hemma i dag. Hon sover kvar hos Jocke i natt också, och så får hon väl känna efter i morgon bitti hur hon mår, om hon blir hemma i morgon också, eller om hon går till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0