Dagens Dagbok - Torsdagen den 18 oktober 2007 - Kvällen.

Vid kvart i sex så åkte Jimmy och jag iväg med bilen. Först så åkte vi till Centrum och mötte upp med Jenny vid tunnelbanan. Hon kom direkt från skolan, och ville följa med oss och handla dator.


Sen så åkte vi alla tre iväg till Computer City i Länna. Och där så köpte jag då datorn som jag tidigare hade tittat på på Internet. Det är den datorn som jag bloggade om tidigare i dag. Den är jätteliten och fin, bara 12 tum.


Allt gick snabbt, och så åkte vi hem igen. När vi kom hem så satte vi oss alla tre i köket. Jenny satt och bloggade och höll på med lite allt möjligt i datorn. Jimmy och jag satt med min nya och min gamla dator. Vi brände in allt på skivor från min gamla dator. Och så började vi att installera lite på den nya datorn. Men vi hann inte klart, så vi får fortsätta i morgon.


Borzko kom hem från jobbet vid strax efter sju. Han åt middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Efter det så satt han med oss andra i köket resten av kvällen, och så läste han i sin bok.


Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja äääääääntligen friday!

2007-10-18 @ 22:28:40
Postat av: Bim

---> Jenny: Såååå härligt! ;-D

2007-10-19 @ 16:05:28
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0