Dagens Shopping - 071023 - Väska + lite småprylar.

image1484

image1485

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jäkligt snygg väska, var är den köpt?/Ahnna

2007-10-24 @ 08:57:13
Postat av: Borthy

Hej! har varit en dålig bloggare en tid men hoppas det snart går över!
Fin väska, det är kul att få något nytt!
Häromdagen bloggade jag lite kläder som jag köpt, absolut inget dyrt eller märkvärdigt och jag var glad.
Då fick jag en kommentar av någon anonym att "Du bara shoppar och shoppar, tänker bara på dig själv, jag tänker minsann bara på mina barn! Alltid!"
Trist va? Vad ska man svara?
Jag tycker det är roligt att se dina inköp och så får man insperation när man tittar runt på olika bloggar! Kram från Borthy

2007-10-24 @ 09:28:23
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Jag köpte den på Åhléns, och den kostade fyrahundra kronor.

2007-10-24 @ 15:21:21
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Hej! Bloggandet går upp och ner. Så är det nog för oss alla.

Ja, väskan är fin. Men framförallt praktisk. Jag ska ha den som handväska de gånger då jag vill ha min dator med mig. Den är så stor så att datorn med tillbehör går ner.

Vilken otroligt dum kommentar du fick! Så larvigt! Man måste väl få köpa saker till sig själv även om man har barn! Jag tror säkert att dina barn går före dig själv i alla fall!

Tack för berömmet om mina inlägg!

Kram!

2007-10-24 @ 15:23:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0