Rekordmånga unika läsare i går! ;-D

I går slog jag mitt eget rekord på antal läsare med unika ip-nummer! ;-D
962 stycken blev det!
Jag tycker att det är så roligt att det finns så många som vill läsa min blogg!
Tack snälla alla ni! Fortsätt gärna och läs! Och kommentera gärna mera!
Slog även mitt eget rekord på antal bloggade inlägg, 14 stycken.
Och hade också den högsta platsen på mest aktiva-listan någonsin, 4:a.
Men det klart, jag mådde ju inte bra i går, och satt större delen av dagen i soffan med datorn! ;-D

Så här blev Lördagens statistik:

4:e plats på mest aktiva-listan på blogg.se.
3 bilder. 
16 fotografier.
14 blogginlägg.
39 kommentarer (mina egna borträknade). 
962 unika besökare.
1.953 sidvisningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0