Sämre i kväll... :-(

Vaknade ju i lördags morse med jätteont i halsen... Sen så tyckte jag att jag var liiiite bättre på söndagen, ännu liiiite bättre i går på måndagen. Och i morse, tisdag morgon, så tyckte jag att jag var ännu liiiite bättre.

Men sen helt plötsligt nu i dag på tisdagseftermiddagen, så började jag helt plötsligt att må sämre... :-( Nu har jag ännu mer ont i halsen... börjar bli snorig... är tung i huvudet... känner av öronen... och är jättetrött och hängig... :-( Framförallt halsen värker mycket mer... :-( *suckar*

Kommentarer
Postat av: Snurran

Så tråkigt
:-/
Hoppas det blir lite bättre igen till i morgon..
*kram*

2007-10-02 @ 22:37:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Tyvärr så mår jag exakt samma i dag... :-( Får väl i och för sig trösta mig med att jag i alla fall inte är ännu sämre... ;-/

2007-10-03 @ 17:13:11
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0