Dagens Dagbok - Lördagen den 29 september 2007 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så flyttade jag upp till vardagsrummet och satte mig i en av sofforna. Datorn fick följa med upp förstås.


Och sen så läste jag i min bok som jag håller på med för tillfället: "Livstid" av Liza Marklund. Började att läsa i den, bara ett kapitel, för tio dagar sen. Efter det så har jag inte läst någonting på tio dagar. Väldigt ovanligt för att vara mig. Datorn tar väl för mycket tid! ;-D Nu läste jag om den från början, och läste en bra bit i den. Den är jättebra tycker jag.


Borzko sov, och sov, och sov... Helt plötsligt kom han upp, och gick på toa, och spydde... Han hade även gjort det en gång i morse också sa han... Han kollade även tempen och den stod på 38,2... Han mådde jättedåligt sa han, och gick sen och la sig igen...


Och min halsont blev bara värre och värre... Fick även lite ont i öronen... Och huvudvärken fortsatte... Trött, ljusskygg, och lite deppig också...


Fortsatte att varva datorn med boken hela eftermiddagen.


Lyssnade på musik också. Bland annat Peter LeMarcs nya CD: "Kärlek i tystnadens tid". Den första singeln som han har släppt från CD:n: "Det är så gott att må gott igen" är så bra. Jag har alltid gillat Peter LeMarc, men det var ju länge sedan som han släppte något nytt material.


Kommentarer
Postat av: Angela

Hoppsan, det är tydligen inte bara på "Bästkusten" den härjar...influensan alltså. Stackars er båda två, vet precis hur det känns även om jag nu klarat mig från vissa delar ;-) Hoppas du får en trevlig kväll på kalaset! *Kram*

2007-09-29 @ 20:23:42
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, jag vet inte om det är influensan. Borzko har feber och mår illa. Själv så har jag bara ont i halsen.
Jo, det var väl i och för sig trevligt på kalaset... Men jag orkade bara med tre timmar.
*Kram*

2007-09-29 @ 21:11:54
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0