Dagens Dagbok - Lördagen den 12 april 2008 - Eftermiddagen.

Eftermiddagen blev sen lugn och skön för oss alla tre.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Sen så satt han och läste i sin bok ett bra tag. Och lite senare sen så satte han sig framför teven och tittade på fotboll.


Jimmy satt större delen av eftermiddagen på sitt rum. Lite framför datorn, men mest framför teven och tittade på sina nerladdade serier.


Jag satt en hel del med min dator. Men jag tittade också på några avsnitt av "Två och halv män" med Jimmy.


Vid fyratiden så åt vi alla tre middag. Och som så många lördagar förr, så blev det pizza från Pizzeria Americana. Jag åt en Pizza Amalfi.


Efter middagen så fortsatte eftermiddagen som förut.


Jenny jobbade i dag mellan sju och fyra. Och efter jobbet så åkte hon hem till Jocke i Södertälje i dag också.


Kommentarer
Postat av: victoria

Vad gott med pizza =D

2008-04-12 @ 18:13:04
URL: http://www.victoriaaaaa.blogg.se
Postat av: Bim

---> Victoria: Ja, mycket! :-)

2008-04-12 @ 18:34:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0