Dagens Dagbok - Lördagen den 19 april 2008 - Kvällen.

Sen vid åttatiden så satte sig både jag, Borzko, och Jenny i vardagsrummet. Och så tittade och lyssnade vi på: "Körslaget". Åt och drack en massa gott gjorde vi också förstås.


Vid halvtiotiden sen så skjutsade jag Jenny till jobbet. Hon skulle jobba ett nattpass mellan tio och sex.


När jag kom hem igen vid tiotiden, så satte Borzko och jag igång en dvd-film. Det blev en Beck-film i kväll också, nummer 5 i ordningen, som heter "Pensionat Pärlan".


Nu är klockan halvtolv och filmen är precis slut. Borzko sitter och zappar lite på teven. Och jag satte mig med datorn en stund.


Kommentarer
Postat av: Mila

Hej, jag har två frågor.. 1. Hur ofta solar du solarium? 2. Tycker du om att laga mat? Ha det så bra! :-)

2008-04-20 @ 02:05:52
Postat av: Bim

---> Mila: Hej. Okej! Här kommer svaren!
1. Jag solar solarium en gång i veckan, i trettio minuter.
2. Nej, jag tycker inte speciellt mycket om att laga mat.
Ha det bra du också! :-)

2008-04-20 @ 08:13:44
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0