Dagens Dagbok - Lördagen den 5 april 2008 - Kvällen.

Vid sextiden sen så satte vi igång en film. Det blev resten av "The Holiday", som vi såg en bit på i går. (Recension på den kommer i ett separat inlägg.)


När den var slut, vid halvåttatiden, så stack Jimmy iväg med bilen. Han skulle hem till en kompis en stund.


Borzko och jag läste i varsin bok en stund, tills klockan blev åtta. Och då blev det tittande och lyssnande på teve, på "Körslaget" på TV4. (Ett separat inlägg om "Körslaget" finns längre ner.)


Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också. Jag åt ostbågar, choklad, och smågodis i kväll.


Vid halvelvatiden så kom Jimmy hem igen. Och vid kvart i elva så satte vi igång en dvd-film: "Beck 2 - Mannen med ikonerna". (Recension på den kommer också i ett separat inlägg.)


Nu har precis filmen tagit slut, och klockan är snart halvett. Och snart är det väl sängdags.


Kommentarer
Postat av: anna

Vet du vad som hänt Engla, 10 år? Jag uppmuntrar alla bloggare att skriva om henne, det kan finnas någon som vet något om hennes försvinnande.
Tips till polisen lämnas på telefonnummer 076-1052726.

2008-04-06 @ 11:54:04
URL: http://angelaa.blogg.se
Postat av: Bim

---> Anna: Okej. Jag skriver nog inget om henne här. Uppmanar istället alla att läsa om det i tidningarna på nätet. Där finns all information.

2008-04-06 @ 12:22:03
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0