Dagens Dagbok - Lördagen den 5 april 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Då gick jag upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost och fika framför datorn i köket. Vid niotiden så gick Borzko upp och genomgick sina morgonbestyr. Sen så blev det en liten pratstund i köket när han åt frukost.


Vid tiotiden sen så gav jag mig iväg ut på en promenad. Det var underbart soligt ute i dag också. Men lite kallare än tidigare i veckan, och en lite hård och kylig vind. Men vinden avtog sen mer och mer, och det blev varmare och skönare.


I dag gick jag ner mot Farstastrandsbadet, och sen så gick jag längs Magelungen. Det finns en sån fin uppbyggd promenadväg där hela vägen. Jag gick mot Farsta Strand, förbi Ågestabron, och en bra bit bortåt. Sen så vände jag och gick samma väg tillbaka igen. Fotografier kommer i ett separat inlägg lite senare.


Jag lyssnade på min ljudbok i dag när jag gick, "Piccadilly Circus ligger inte i Kumla" av Håkan Nesser.


Sen så gick jag till Centrum, och så köpte jag mig en glass, och så satt jag en stund på en parkbänk och njöt av glass, sol, och folklivet.


Kom sen hem igen vid strax före tolv. Borzko var inte hemma då. Han hade först åkt iväg till Gullmarsplan för att köpa Säsongskort till alla Hammarbys hemmamatcher i år. Sen hade han åkt direkt därifrån till Farstahallen för att träna.


Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Han åt då frukost, och jag åt lunch. Vi satt sen en bra stund och fikade och pratade i köket. Sen så gick Jimmy in och duschade och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas du har en bra och solig lördag!

2008-04-05 @ 13:04:42
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Bim

---> Lollo: Ja, tack! En mycket skön lördag! Ha det bra du också! :-)

2008-04-05 @ 13:56:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0