Dagens Dagbok - Måndagen den 28 april 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum.


Först så gick jag till SolAkuten, där jag solade min vanliga halvtimme.


Sen så gick jag till Åhléns. Handlade en Puma parfym till mig själv, och en Dove crème till Jenny.


Slutligen så var jag på Bokia, där jag köpte några små block.


När jag kom hem igen så hade Jimmy kommit hem från jobbet. Han duschade och gjorde sig i ordning. Och så tog vi en fika ihop. Sen så åkte han iväg igen vid halvfemtiden. Han skulle på möte på jobbet mellan fem och nio, och dom skulle också få middag där.


Jag åt lite middag i min ensamhet. Sen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite vid datorn också.


Jenny åkte direkt efter skolan hem till Jocke, och hon ska sova där i natt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0