Dagens Dagbok - Söndagen den 13 april 2008 - Eftermiddagen.

När Jimmy var klar så stack han iväg med bilen. Han skulle till Heron City för att möta upp med Jenny och Jocke där.


Själv så satte jag mig uppe i vardagsrummet tillsammans med min dator och min bok. Satt mest med datorn. Bland annat så svarade jag på alla mina åttio frågor som jag hade fått. Men läste också i min bok: "Skugga" av Karin Alvtegen.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han satte sig då uppe hos mig i vardagsrummet och läste också i sin bok.


Sen vid tretiden så stack Borzko iväg med bilen för att åka hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Och ungefär samtidigt så kom Jimmy tillbaka hem från Heron City.


Jimmy och jag tog en sväng till Centrum. Och så var vi på spelaffären Game. Jimmy bytte in några av sina spel till Nintendo Wii och till PlayStation 3. Och så köpte han två stycken begagnade spel till sin PlayStation 3. Lite godis på PressByrån köpte vi också innan vi åkte hem igen.


När vi kom hem så åt vi middag. Och sen efter middagen så satte vi oss båda två inne på Jimmys rum. Jimmy spelade förstås sina nya spel på PlayStation 3. Jag delade min tid mellan tre aktiviteter: jag höll på i datorn, jag läste i min bok, och jag tittade på när Jimmy spelade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0