Dagens Dagbok - Söndagen den 20 april 2008 - Kvällen.

Sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn vid sextiden. Och så läste jag bloggar och nyheter som vanligt.


Vid sjutiden så kom Jimmy också upp dit, och datorn hade han med sig förstås.


Vi tittade sen på "Körslaget" som jag hade spelat in i går. Jimmy var ju inte hemma i går kväll, och han ville förstås se Joakim Cans från Hammerfall framföra sin "Hearts Of Fire" med kören.


Efter "Körslaget" så tittade vi på "Parlamentet". Och när det var slut så flyttade vi ner till nedervåningen igen. Jimmy till sitt rum, och jag till köket.


Ska nog lägga mig tidigt i kväll. Känner mig helt slut, trots att jag inte har gjort ett endaste dugg i dag. Men det är nog känslorna från Landet i dag som har gjort mig trött... Fast det blev ju i alla fall en glad eftermiddag, med resan bokad.


Ha en bra arbetsvecka allihopa.

För i morgon så är det då ju tyvärr måndag igen... :-(


Kommentarer
Postat av: vivan

Ha en bra vecka du också...och vad skönt att ni bokat resan att se i fram i mot....skall boka lite längre fram...vill åka i november...kramiz

2008-04-21 @ 12:02:37
URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Bim

---> Vivan: Tack ska du ha! Jag kan bara åka på sommarlovet eller på jullovet. Svårt att ta ledigt mitt i terminerna när man jobbar i skola.

2008-04-21 @ 18:51:21
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0