Dagens Dagbok - Söndagen den 30 mars 2008 - Eftermiddagen.

Jag kom hem igen, efter promenaden, vid kvart i ett. Lite lätt lunch blev det då, och en fika förstås.


Borzko kom hem från gymmet vid kvart över ett. Han åt också lite lunch då, och en fika och en pratstund blev det också.


Sen så åkte Borzko och Jimmy iväg med båda bilarna. Först så var dom på OKQ8 i Farsta och tankade och kollade luft, olja, vatten, och sånt. Sen så åkte dom till Wash & Drive i Fagersjö, där dom tvättade båda bilarna.


När dom var borta så satt jag uppe i vardagsrummet och läste i min bok: "Karriär och köksbesvär" Sophie Kinsella.


När Borzko och Jimmy kom tillbaka igen, så var Borzko bara hemma en kort stund. Sen så åkte han iväg till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen efter middagen så flyttade jag in med både min bok och min dator in på Jimmys rum. Jag fördelade min tid mellan datorn och boken. Och Jimmy spelade sina spel på PlayStation 3.


Jag läste så småningom ut min bok. Recension av den kommer i ett separat inlägg. Läste sen lite nyheter och några bloggar. Och så väntade jag så klart på att Blogg.se skulle börja att fungera igen... Men det gjorde det ju tyvärr inte...


Jimmy och jag en sväng till Centrum vid strax före sex, för vi var så godissugna. En massa lösviktsgodis blev det för oss båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0