Dagens Jobb - Torsdagen den 3 april 2008.

Jobb som vanligt i dag också. Och i dag så var jag också först i skalen och föreberedde grönsakerna. Sen så dukade jag och gjorde i ordning matsalarna. Och slutligen så var jag andreman i stora matsalen.


Vi serverade lasagnett i dag. Och vår salladsbuffé förstås också.


En kollega sjukskriven, efter en mindre operation, från och med i går, och till och med nästa fredag. Och en PRAO-elev hos oss till och med nästa fredag.


Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan bim.det skulle vara jätte kul om du kunde ta en bild på therese prao eleven,jag känner henne vi går i samma klass men hon vägrar ta en bild på henne i sinq kläder, så kan inte du ta en bild på henne när hon inte märker.
ha de bra, johanna.

2008-04-03 @ 20:17:13
URL: http://jooj.blogg.se
Postat av: Bim

---> Johanna: Hahaha! Nej, du! Det törs jag inte! ;-D Vill hon inte så vill hon inte!

2008-04-03 @ 20:31:53
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0