Dagens Shopping - 080404 - En bok + en temp.

På Bokia köpte jag Karin Alvtegens femte och senaste bok. Håller ju på med hennes fjärde bok nu, och kände att jag måste köpa den här femte också. Sen så finns det inga fler utgivna av henne. Jag hoppas verkligen att hon utkommer med fler!


image2827


Sen så var jag på Apoteket och köpte en febertermometer till Jenny, som jag vill att hon ska ha hemma hos Jocke. För han har ingen, och jag vill att hon ska kunna kolla sin temperatur när hon är sjuk och är hos honom. Egentligen hade jag tänkt att köpa en sån som man kollar tempen i örat med. Vi har en sån här hemma, och jag tycker att den är jättebra. Men den kostade 605:- kronor, och det tyckte jag var lite väl dyrt. Så det blev en som man kollar tempen i munnen med istället, och den kostade bara 129:- kronor.


image2828


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! jag måste bara säga att jag smakade ben&jerry's cookie dought efter jag sett att du ätit den ganska ofta! :P och den var hur god som helst! den blev en ny favorit ;)
Ha en bra helg!

2008-04-04 @ 19:37:13
Postat av: Bim

---> Anna: Vad roligt! Att du fick en ny favorit på grund av mig! :-)
Ha en bra helg du också! :-)

2008-04-04 @ 19:50:56
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Helene

Karin Alvtegens bocker ar helt enastaende! Man slukar dom i ett stup..

2008-04-04 @ 21:15:52
URL: http://kimberlie.blogg.se
Postat av: Bim

---> Helene: Ja, dom är superbra! Håller ju på med "Skam" just nu! :-)

2008-04-04 @ 21:28:55
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0