Jag har ett lite konstigt beteende när det gäller tevetittande... ;-D

image2922


Ja, jag har faktiskt ett lite konstigt beteende just nu vad det gäller mitt tevetittande.
Jag tittar nästan aldrig på teve på söndagar, måndagar, tisdagar, onsdagar, och torsdagar. Och så tittar jag alltid på teve på fredagar och lördagar.

Egentligen så vet jag inte riktigt varför det har blivit så för tillfället. Det är väl bara att jag hellre prioriterar datorn och böckerna på vardagar. Och på helgerna så tycker jag om att sitta med familjen och titta på musikunderhållningsprogram och filmer.

Och just nu så ser mina fredagar och lördagar nästan exakt likadana ut varje vecka.

På fredagar så tittar jag på: "Så ska det låta", "Var fan är mitt band?", och "Berg flyttar in". Och efter det så blir det en dvd-film.

På lördagar så tittar jag på: "Körslaget", och sen efter det så tittar jag på en eller kanske två dvd-filmer.

Och sen så blir det tevefritt igen i fem dagar, tills det är fredag igen!

Har jag ett konstigt beteende? ;-D Eller är jag normal? ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Klart att du är normal :)

Jag ser i vanliga fall inte ofta på tv på veckorna heller(på helgen blir det väl oftast någon film), det enda jag brukar se är "Det okända" som har uppehåll fram till hösten nu. Brukar också välja datorn eller böcker framför tv. Under sommaren så ser jag bara "Morden i midsomer" och "Allsång", de hör liksom till sommaren :)

Ha en bra kväll!

Kramar

2008-04-18 @ 21:06:02
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack för att du tycker att jag är normal! ;-D

"Allsång på Skansen" och "Sommarkrysset" är det enda som jag följer på sommaren!

Ha en trevlig kväll du också!

Kram!

2008-04-18 @ 21:45:29
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Duvan

Konstig? Nae, vad var det för en KONSTIG (:P) fråga. Du har ditt eget sätt, dina egna rutiner och dina tv-tider. Det är väl inget konstigt med det:)

2008-04-18 @ 22:27:18
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Hahaha! Tack ska du ha! ;-D

2008-04-18 @ 23:41:23
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Ahnna

Jag ser också bara på tv under helgerna men det händer att jag hoppar det då också. Jobbar jag kvällar på helgen så missar jag. Men dator är vad jag har i istället./kram Ahnna

2008-04-19 @ 11:55:42
Postat av: Bim

---> Ahnna: Skönt att jag inte är avvikande då! ;-D Verkar som typ "alla" följer massor med serier och program på teve! Bara jag som inte hänger med, känns det som ibland! ;-D

2008-04-19 @ 12:48:46
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Ahnna

jag vet, på fikarasterna så pratas det om det ena programmet efter de andra och man ska känna igen alla tv-kändisar. jag har ju aldrig sett bond söker fru..så
Jag är knäpp enligt vissa./Ahnna

2008-04-19 @ 14:07:28
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, det är samma på mitt jobb. Alla verkar följa typ allt. Dom pratar om massor med program och serier som jag aldrig har sett. Typ: Antikrundan, Roomservice, Äntligen hemma, Nytt läge, Bygglov, Efterlyst, Barnmorskorna, 9A, I en annan del av Köping, och massor med annat.

2008-04-19 @ 14:13:43
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0