Kan ni mobilblogga? (Uppdaterad)

Jag har inte kunnat mobilblogga på två dagar.
Är det bara jag som har problem?
Eller har ni andra också problem?
Svara gärna, ni som bloggar på Blogg.se, och brukar mobilblogga.



(Uppdaterad klockan 13.55)

Jag fick just information av en kommenterare att tjänsten är nerstängd...
Så nu har jag läst på Infosidorna, och så här står det där:

"Mobilblogging inaktiveras tillfälligt


Uppdatering Fredag den 11e april 15:05:
 

Anledningen till att mobilblogg-funktionen är avstängd är att vi bytt leverantör. Tjänsten med den nya leverantören kommer snart att kopplas in - vilket medför att allt kommer att fungera som vanligt. Det enda du behöver göra är att byta det telefonnr du sänder MMS till.

Vi har för närvarande lite problem med vår leverantör av mobilblogging och kommer därför inaktivera tjänsten tills vidare.

Vi återkommer med mer information!"


Kommentarer
Postat av: JoJJo

dem har stängt ner den tjänsten ett tag typ :)

2008-04-12 @ 13:44:17
URL: http://jjessys.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jojjo: Tack för din information. Jag har inte tänkt på att kolla på Informationssidorna, men nu gjorde jag där, och då såg jag att det stod ju där att dom har stängt ner tjänsten ett tag... :-(

2008-04-12 @ 13:52:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0