36 lästa böcker under Sommarlovet 2008.

Sommarlovet 2008:

36 lästa böcker på 2 månader.

Snitt: 4 böcker i veckan.
(Cirka 1/2 bok om dagen.)


Stephen King: "Blaze"

Linda Unnhem: "Swing it!"

Anna Jansson: "Alla de stillsamma döda"

Åsa Anderberg Strollo: "Bryta om"

Sophie Kinsellla: "En shopaholic säger ja"

Dean Koontz: "Maken"

Hillevi Wahl: "Kärleksbarnet"

Anna Gavalda: "Tillsammans är man mindre ensam"

Jilly Cooper: "Allt eller inget"

Cecelia Ahern: "P.S. Jag älskar dig!"

John Ajvide Lindqvist: "Tindalos"

Kim Kärnfalk: "Mamma, mormor och jag"

Martina Haag: "I en annan del av Bromma"

Stephen King: "Dimman"

Britta Berggren Ericsson: "Snälla mamma.... sluta dricka"

Jens Orback: "Medan segern firades - Min mammas historia"

Malin Sävstam: "När livet stannar"

Joe Hill: "Vålnader"

Unni Drougge: "Heroine"

David Morrell: "Intrång"

Rajaa Alsanea: "Flickorna från Riyadh"

Denise Rudberg: "Tillsammans - Andra boken"

Katarina von Bredow: "Knappt lovlig"

Meg Cabot: "Babbeldrottningen"

Denise Rudberg: "Åse"

Katarina von Bredow: "Syskonkärlek"

Katarina von Bredow: "Räcker det om jag älskar dig?"

Isobel Hadley-Kamptz: "Jag går bara ut en stund"

Jill Smolinski: "Nästa sak på min lista"

Anna-Lena Brundin: "Det svider lite"

Jenna Jameson & Neil Strauss: "Att älska som en porrstjärna - En sedelärande berättelse"

Anne B. Ragde: "Berlinerpopplarna"

Anne B. Ragde: "Eremitkräftorna"

Mötley Crüe & Neil Strauss: "The Dirt - Bekännelser från världens mest ökända rockband"

Kicki Norman: "Väninnorna & Kung Carl"

Katarina von Bredow: "Som jag vill vara"


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag tog det lite lugnare, har läst ungefär en bok i veckan :-D fast det är snabbt för att vara jag!

2008-08-14 @ 20:21:10
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej! Alltså ungefär nio böcker under sommaren då? Lika många som vår kära bokläsande kollega Monica då! För hon hade läst 8-9 böcker i sommar.



Förresten så står det en kasse med några böcker som du kan få om du vill. Det är dubletter som jag har råkat köpa två av... Plus några från min Mamma och Pappa.

2008-08-14 @ 20:25:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Gärna det, mina egna böcker räckte lovet ut, men nu är de slut :-D

2008-08-14 @ 21:07:32
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag vet ju inte om just dom böckerna intresserar dig. Moncia fick faktiskt välja först, eftersom hon har sämst ekonomi. Men det blev några kvar till dig också.

2008-08-14 @ 21:14:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0