Dagens Dagbok - Fredagen den 1 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Nästan hela eftermiddagen sen så satt jag uppe i skuggan på den övre balkongen. Hade datorn i knäet större delen av tiden. Bloggade tre filmrecensioner och sex bokrecensioner plus två statistikinlägg. Läste bloggar och läste nyheter. Och så satt jag och slösurfade omkring.


Vid halvfyratiden så satte sig jag, Borzko, och Jimmy i vardagsrummet och tittade på en film. Beck 14 - Annonsmannen blev det.


Sen vid femtiden när filmen var slut så stack Jimmy iväg för att möta upp med en kompis. Han skulle äta middag med honom också.


Borzko och jag åt middag vid femtiden. Vi åt varsin pastasallad från pizzerian.


Efter middagen så stack Borzko iväg till sitt jobb för att hämta hem sin lastbil inför måndagens jobb.


Jag satt i vardagsrummet med datorn i knäet igen då.


Och mådde likadant som i förmiddagens inlägg... :-(


Kommentarer
Postat av: Josefin

Va synd att du inte mår bättre än. Du får se på någon bra film ikväll och äta någonting gott till, det kanske hjälper ;)



Krya på dig!



Kramar

2008-08-01 @ 21:11:44
Postat av: Bim

---> Josefin: Beck, Borzko, Ben & Jerrys, och Estrella hjälpte till att göra kvällen trevlig! ;-)

2008-08-01 @ 23:43:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0