Dagens Dagbok - Fredagen den 8 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Eftermiddagens fyra första timmar delade jag mellan tre olika saker. Jag höll på och plockade, fixade, donade, pulade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Jag satt och läste i min bok: "The Dirt - bekännelser från världens mest ökända rockband" av Mötley Crüe och Neil Strauss. Och jag satt med datorn och läste bloggar och nyheter.


Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och när han var färdig så åt vi två middag tillsammans. I dag så blev det hämtmat från Pizzeria Americana på vår gata. Jimmy åt en pizza och ett vitlöksbröd. Jag åt en pastasallad med räkor i, plus vitlöksdressing och ett pizzabröd till.


Sen vid sextiden så stack Jimmy iväg in till stan för att möta upp med några kompisar, och sen så skulle dom vidare ut på stan och festa i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0