Dagens Dagbok - Lördagen den 2 augusti 2008 - Kvällen.

Och jag läste ut även den tredje boken i dag: "Jag går bara ut en stund" av Isobel Hadley-Kamptz.


Sen så blev det lite tevetittande på: "SommarKrysset". Bäst i kväll var förstås: "Backyard Babies".


När programmet var slut så stängde jag av teven, och började på en fjärde (!) bok i dag: "Nästa sak på min lista" av Jill Smolinski.


Borzko kom hem från sin Mamma vid tiotiden, och då satte han sig också i vardagsrummet och läste i sin bok.


Jimmy och hans kompis Kristian stack iväg in till stan vid tiotiden. Dom skulle möta upp några kompisar, och sen ut och festa.


Nu ska jag stänga igen datorn för i kväll, och lägga mig i sängen och läsa istället.


Kommentarer
Postat av: Louise

När börjar jobbet igen?

2008-08-03 @ 11:00:50
Postat av: Bim

---> Louise: Om tio dagar... Torsdagen den 14 augusti... :-(

2008-08-03 @ 12:34:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0