Dagens Dagbok - Måndagen den 25 augusti 2008 - Dagens Jobb.

Måndag igen och jobb igen. Den här veckan så är jag först den första halvan av dagen i skalen och fixar grönsakerna. Och sen så är jag den andra halvan i stora matsalen och jobbar som försteman.


Vi serverade couscouspytt med kyckling i dag. Och så vår salladsbuffé förstås.


Fulltalig personalstyrka var vi idag. Plus Snurran som är hos oss på måndagar och fredagar.


Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.


Läs gärna min kära kollega Snurrans blogg, hon har skrivit lite mer om vad just hon gjorde på jobbet i dag, och har också lagt in bilder.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Tack för länken :-) men det där med bilder var nog att ljuga liiiite.. ;-) kram

2008-08-25 @ 20:42:12
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Hahaha! Alltid lurar jag dit nån! ;-D

2008-08-25 @ 20:46:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0