Dagens Dagbok - Måndagen den 4 augusti 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse också, som nästan alltid på mina lediga dagar. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Ingen annan var hemma mer än jag. Borzko hade gått upp klockan halvfem och åkt iväg till jobbet. Jimmy hade gått upp klockan fem och åkt iväg till sitt jobb. Jenny var hemma hos Jocke som vanligt.


Jag mådde bättre i dag. Fortfarande rätt så snorig, men bara lite ont i halsen.


Tyvärr inget strandväder i dag. Men i alla fall promenadväder.


Så jag gick iväg ut på en liten promenad vid niotiden. Gick Hökarängsvarvet runt, i ungefär en timme. Lyssnade klart på en ljudbok under tiden: "Det svider lite" av Anna-Lena Brundin.


När jag kom hem så satte jag mig och läste klart boken som jag började på i går: "Att älska som en porrstjärna - En sedelärande berättelse" av Jenna Jameson och Neil Strauss.


Efter det så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det var skönt promenadväder idag tycker jag, fast lite kvavt kanske. Jag gick två timmar lite drygt :-D kram

2008-08-04 @ 16:43:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Du är duktig du. Jag nöjde mig med en timme bara. :-) kram

2008-08-04 @ 16:45:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0