Dagens Dagbok - Onsdagen den 13 augusti 2008 - Kvällen.

Sen så höll jag på och förberedde lite inför morgondagens jobb, plockade ihop mina grejer som ska med till jobbet i morgon bland annat. Höll på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma också.


Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Middag och dusch blev det då förstås för honom.


Sen så tittade vi alla tre på en dvd-film. I dag så blev det thrillern/dramat: "Blood Diamond" från 2006. Recension kommer i ett separat inlägg.


Nu är klockan tio, och Borzko har precis gått och lagt sig, för han ska upp klockan fyra i morgon bitti. Jimmy har också sagt god natt, och gått in på sitt rum, han ska upp klockan fem i morgon. Och Jenny har precis ringt och sagt god natt, för hon är ju hos Jocke i Södertälje. Hon ska också jobba i morgon, och ska gå upp vid halvfem eller fem tror jag.


Och jag ska väl också snart gå och lägga mig... För jag har ju min första arbetsdag i morgon... Men jag vet ju att det inte är någon idé att gå och lägga sig för tidigt för mig, för då kommer jag ändå inte kunna sova... Så jag blir väl sittandes här med datorn en stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0