Dagens Dagbok - Söndagen den 24 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Jag fortsatte sen här hemma med att plocka och fixa med lite allt möjligt. Varvade med stunder vid datorn också.


Borzko kom hem vid halvettiden efter sitt lastbilshämtande. Han åt då lite lunch, och så satt han och läste en stund.


Vid halvtvåtiden så stack han sen iväg igen. Nu skulle han hem till sin Mamma för att vattna hennes blommor, eftersom hon är i Kroatien.


Jag satte mig och läste i min bok: "Box 21" av Anders Roslund & Börge Hellström en stund. Och jag läste också så småningom ut den. Recension finns i ett separat inlägg.


Sen vid tvåtiden så satte jag igång teven för ovanlighetens skull. Och så tittade jag med ena ögat på avslutningsceremonierna från O.S. i Kina. Ett eget inlägg om det finns bloggat tidigare. Satt med datorn i knäet samtidigt också.


Vid tretiden så kom Borzko tillbaka. Och sen vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från Södertälje. Vid fyratiden sen så åt vi tre middag tillsammans. En fika efteråt blev det också.


Sen så satte jag mig återigen uppe i vardagsrummet. Delade min tid mellan datorn, och en ny bok: "Edward Finnigans upprättelse" också av Anders Roslund & Börge Hellström. Borzko satt också och läste i en bok. Och Jimmy satt framför datorn på sitt rum.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Få se om du också gillar den boken då.. :-)

2008-08-24 @ 20:10:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag har läst ungefär en tredjedel nu, och den är lika bra som "Odjuret" och "Box 21". Du borde låna dom två av mig. Och även sen "Flickan under gatan" som är bok nummer fyra.

2008-08-24 @ 20:14:19
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Jag lånar gärna, fast jag kommer glömma alla titlar du rekommenderar - du vet hur svårt jag har för att komma ihåg sånt där :-D

2008-08-24 @ 21:08:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej. Men om du är intresserad så kommer du ihåg! Eller skriver upp! Eller går in i bloggen och kollar! ;-D

2008-08-24 @ 21:11:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0