Sammanfattning Sommarlovet 2008.

Sammanfattning Sommarlovet 2008.

Jaha, och så var då det långa sommarlovet slut... Och som den statistiker jag är, så måste jag ju skriva en liten sammanfattning och göra ett statistikinlägg. Statistikinlägget kommer före eller efter det här inlägget i
kategorin Statistik (Speciellt).

Sommarlovet har i alla fall varit bra. Det bästa var ju självklart Turkiet-resan tillsammans med min älskade familj. Vi var ju en vecka i Alanya och hade det underbart. Läs gärna mina inlägg och se mina fotografier i kategorin Turkiet 2008.

Jag har ju varit ledig i nio veckor. Jenny i fyra veckor. Jimmy i tre veckor. Och Borzko i två veckor.

Vädret har varit till och från. Mycket bättre än sommaren 2007, men mycket sämre än sommaren 2006. I år var det väldigt dåligt i början på sommarlovet, mycket bra i mitten, och ganska så dåligt i slutet.

Förutom Turkiet-resan så har jag inte gjort så mycket i sommar. Läst böcker (36 stycken) och ätit... (gått upp 3 kilo...). Suttit vid datorn mycket också förstås, och även sett en hel del filmer (34 stycken).

Jag tycker även att jag har hunnit med att umgås ganska så mycket med både Borzko, Jimmy, och Jenny.

Promenerat lite, solat mycket, lyssnat på sommarprogram och musik, är väl sånt som jag också har gjort.

Och nu är det 92 arbetsdagar att jobba fram till Jullovet! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0