Anna & Lina i bloggen: "Ett VIKTigt beslut" skrev om mig och min blogg!


Fick just se att Anna i bloggen: "Ett VIKTigt beslut" där både Anna & Lina bloggar, hade skrivit om både mig och Jenny. Jag tyckte det var så trevligt skrivet, och jag blev glad när jag läste det. Här är en direktlänk till inlägget.  

Här är den delen av inlägget där Anna skrev om mig och Jenny:

"Bims blogg kikar jag också in på dagligen. Hon skriver verkligen om allt och inget och det känns trevligt att läsa. Får samma varma känsla som när man går i mörkret förbi något upplyst fönster och ser hur människorna där inne sitter och har det mysigt runt middagsbordet när jag läser den här bloggen. Jag känner henne inte alls, men känner nog till mer om henne än vad jag känner till om många människor jag känner :D Hon bloggar också sin vikt, men mest sin vardag. hennes dotter Jenny har också en blogg, henne känner jag inte heller, men jag brukar göra en avstickare in på hennes blogg från Bims. jenny jobbar på McDonalds och går i skolan och det är kul att som gammal 26-åring få kika in i en 18-årings liv ibland :D"

Tack Anna! För dina fina ord! :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv, Bim för din fina blogg!

2009-01-22 @ 21:52:23
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: :-D

2009-01-23 @ 15:38:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0