Dagens Dagbok - Lördagen den 20 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så satt jag en liten stund vid datorn och läste lite nyheter. Borzko gick upp klockan halvnio och genomgick sina morgonbestyr. När han sen var klar så åt vi frukost, fikade, och hade en liten pratstund. 


Sen så gjorde vi båda två oss i ordning, och så gick vi båda två iväg hemifrån. Borzko gick till Farstahallen för att träna. Och jag gick till Centrum för att handla lite julklappar.


Jag handlade ett flertal julklappar till några olika personer. Vad och till vilka vill jag inte skriva här, för man vet aldrig vem som läser.


Köpte också en ny schal på Åhléns till mig själv. Och även lite godis på Julmarknaden på Torget.


Och så köpte jag en Julgrupp, en tidning, och lite godis till min Mamma och Pappa.


Träffade på en gammal kompis också som jag stod och pratade med en stund.


När jag kom hem igen så höll jag på här hemma och plockade, pulade, donade, fixade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt. Satt en stund med datorn också.

Kommentarer
Postat av: Linus

Camilla Läckberg kom aldrig till Bokia Farsta centrum idag.Hon är sjuk, krasslig.

2008-12-20 @ 14:36:20
Postat av: Bim

---> Linus: Ja, jag läste det i hennes blogg i går kväll, att hon hade ställt in alla sina signeringar den här helgen. Synd...



Men jag har alldeles nyss varit i Centrum och träffat Mia Törnblom! Och det var jättetrevligt! :-)

2008-12-20 @ 14:40:41
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Linus

Okej.

Jag såg Patrik Bergner i Konsum i Farsta i torsdags som spelade Nicolai Remmer i Rederiet.

Har träffat Jane Fonda och Alice Cooper tidigare i mitt liv.

2008-12-20 @ 15:23:55
Postat av: Bim

---> Linus: Jag har ingen aning om vem Patrik Berner är. Jag googlade fram en bild på honom, men jag kände inte igen honom.



Jane Fonda känner jag inget speciellt för. Men Alice Cooper skulle jag gärna träffa!

2008-12-20 @ 15:45:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0