Dagens Dagbok - Lördagen den 27 december 2008 - Kvällen.

Vid halvsjutiden så sa Borzko god natt, och så gick han och la sig. För han skulle även den här lördagen, precis som den förra lördagen, jobba extra i natt och i morgon bitti.


Jag satt och läste klart min bok, och var klar lagom till klockan åtta.


För klockan åtta så satte jag så klart igång teven, och så tittade och lyssnade jag på "Körslaget".


När "Körslaget" var slut, så satt jag en stund med datorn och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.

Sen så började jag läsa i en ny bok: "En eskortflickas öden och äventyr" av Belle De Jour.


Klockan halvett så gick Borzko upp, och så åkte han iväg för att jobba. Förra söndagen var han hemma elva timmar senare, vid halvtolvtiden på söndagsförmiddagen. Så vi får väl se när han kommer hem den här gången.


Klockan är nu strax ett, och jag ska väl snart ta och gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Ville bara berätta att den boken finns inspelad som serie nu. "Secret Diary of a callgirl" och är jätte bra. Två säsonger gjorde de..



Kramis

2008-12-28 @ 10:49:05
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Bim

---> Petra: Hej! Okej! Tack för tipset! Kram! :-D

2008-12-28 @ 12:59:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0