Dagens Dagbok - Lördagen den 27 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn.


Försökte sen förmå mig själv att gå ut på en promenad, men jag lyckades inte... Utan det blev datorn och boken som vanligt. Och lite varvande med lite allmänt fixande här hemma.


Borzko sov ända till klockan halvelva i dag. Ovanligt sent för att vara honom. Men han kände sig lite förkyld, hostig, frusen, och hade lite ont i kroppen. När han gick upp, så duschade han, gjorde sig i ordning, och åt sen frukost. Och eftersom han inte mådde riktigt bra, så avstod han från att gå och träna i dag. Han satte sig uppe i vardagsrummet och läste i sin bok istället.


Jimmy vaknade och gick upp klockan elva. Då åt han frukost, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Han satt sen vid datorn en stund. Och sen vid halvettiden så stack han iväg in till stan för att möta upp med en kompis.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tjenare Bim



Jag har efter att ha sett Trailern till Lets Dance kommit fram till att jag tror även att Hasse Aro från Tv 3: Efterlyst ska vara med.



Kram Smoggen

2008-12-28 @ 16:57:29
URL: http://smoggen.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anneli: Hej! I dag så står alla namnen i Expressen. Och det är precis dom namnen som jag skrev i mitt inlägg om Lets Dance. Kram!

2008-12-28 @ 17:06:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0