Dagens Dagbok - Måndagen den 8 december 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev som vanligt lugn och skön här hemma i Farsta.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.


Borzko åkte iväg en sväng till sitt jobb, och hämtade hem lastbilen inför morgondagens jobb. Sen när han kom tillbaka hem så tittade han på sport på teve uppe i vardagsrummet.


Jag satt större delen av kvällen med datorn i knäet och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. En stund satt jag i Jimmys rum, och en stund i köket.


Nu ska jag ställa ifrån mig datorn för i kväll, göra mig i ordning för natten, lägga mig i sängen, och sen läsa i min bok: "Sommardöden" av Mons Kallentoft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0