Dagens Dagbok - Onsdagen den 24 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Borzko hade gått upp redan klockan halvfem, och åkt iväg för att köra en extrakörning i dag.


Redan klockan tio så kom han hem igen från jobbet. Och klockan tio så vaknade Jimmy och gick upp.


Vi åt då alla frukost vid tiotiden, fikade, och satt och pratade länge vid köksbordet.


Sen efter det så hjälptes vi alla tre åt med att göra i ordning vitlökssillen som jag skulle ha med mig till julmiddagen i dag.


Både Jimmy och Borzko duschade och gjorde sig i ordning också, i tur och ordning. Sen så höll vi på och fixade med lite allt möjligt.


Vid tolvtiden sen så var vi klara, och då satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet. Jimmy satt med sin dator, jag satt också med min dator, och Borzko läste i sin bok. Och så fikade vi, åt lite godis, lyssnade på julmusik, och pratade.




Vi blir väl sittande så här ett tag till. Sen så småningom så ska vi göra oss i ordning, och så åker vi iväg vid kvart över två. Vi ska hämta upp mina föräldrar i Örby, och sen åka hem till min syster och hennes sambo i Sätra.


Och där blir det sen förstås julfirande. Min moster kommer också dit. Och lite senare också min systerson.


HA EN RIKTIGT TREVLIG JULAFTON NU! HOPPAS ATT DEN BLIR PRECIS SOM NI VILL HA DEN! KRAM! :-D

(Glöm inte att rösta på bästa julkortet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0