Dagens Dagbok - Onsdagen den 3 december 2008 - Eftermiddagen.

När jag åkte från jobbet i dag, så hade jag en jobbarkompis med mig i bilen, som skulle göra ett ärende i Farsta Centrum. Vi åkte och parkerade vid Centrum, och sen så skiljdes vi åt. Jag gick till Clas Ohlson för att handla två timers och två grenkontakter.


Jag handlade det jag skulle, och så fick jag även med mig en julprydnad hem. Bild på den kommer lite senare i ett separat inlägg.


Åkte sen hem. Och så höll jag på och fixade med allt möjligt här hemma sen på eftermiddagen. Satt förstås lite vid datorn också.


Middag åt jag vid fyratiden, alldeles för mig själv, eftersom jag visste att Jimmy skulle bli sen hem från jobbet i dag, och Borzko skulle bli jättesen hem från jobbet i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0