Dagens Dagbok - Söndagen den 14 december 2008 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick då upp. Han åt då frukost, och jag åt lite lätt lunch. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig på sitt rum framför datorn.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han åt då lite lunch, och jag tog ännu en fika och en pratstund med honom. Efter det så satte sig Borzko och läste.


Jag varvade återigen datorn, med boken, och med lite fixande här hemma.


Vid tretiden så stack Borzko iväg med bilen. Han skulle tanka den, och kolla allt på den. Efter det så skulle han direkt åka hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jag tog med mig min dator och min bok, och så flyttade jag ner till Jimmy i hans rum. Vi pratade, och lyssnade på musik. Han satt vid sin dator, och jag satt med min.


Vid fyratiden så åt vi middag tillsammans, och sen så återgick vi till vårt slappande i hans rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0