Dagens Dagbok - Söndagen den 28 december 2008 - Eftermiddagen.

Efter den gemensamma frukosten/lunchen så blev det lite allmänt slöande för oss alla tre. Jimmy satt på sitt rum framför datorn. Och Borzko och jag satt uppe i vardagsrummet och läste i varsin bok.


Vid tvåtiden sen så stack Jimmy iväg med tunnelbanan in till stan för att möta upp med en kompis. Dom skulle shoppa lite, äta middag på stan, och sen gå på bio.


Och sen vid tretiden så stack Borzko iväg med bilen hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jag fortsatte att slöa för mig själv. Satt lite med datorn, men läste mest i min bok, och läste också ut den så småningom.


Vid femtiden så åt jag middag i min ensamhet. Och sen så fortsatte jag mitt slöande uppe i vardagsrummet, med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0