Dagens Dagbok - Söndagen den 28 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Men innan dess så var jag vaken ett par gånger tidigare. Första gången klockan fem, då jag hade sms-kontakt med Jenny, eftersom jag är hennes väcknings-backup när hon ska upp och jobba. Sen klockan halvsju, när Borzko kom hem från jobbet. Han kom hem så tidigt från jobbet, för det hade blivit något fel, och dom var flera chaufförer som var dubbelbokade.


Jag gick upp klockan åtta, duschade, och gjorde mig i ordning. Funderade även i dag på att gå ut på en promenad, eftersom det var soligt och fint, men jag kom inte iväg i dag heller... Utan jag höll på som vanligt här hemma, med varvande av, fixande här hemma, datorstunder, och lässtunder i min bok.


Klockan tolv så hade både Borzko och Jimmy sina mobiler på alarm. Dom gick då upp, och dom åt frukost, och jag åt en liten lätt lunch. En fika blev det så klart också, och en lång pratstund i köket. Efter det så duschade dom båda i tur och ordning, och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0