Dagens Dagbok - Söndagen den 7 december 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

Hela den andra halvan av eftermiddagen plus kvällen så blev det bara slappande för både Jimmy och mig.


Jimmy satt större delen av tiden på sitt rum framför datorn och teven.


Jag satt större delen av tiden uppe i vardagsrummet. Den mesta tiden så läste jag i min bok: "Sommardöden" av Mons Kallentoft. Och så varvade jag förstås med datorstunder. Lite nytta ibland också, tvättmaskinen till exempel.


Middag åt vi vid halvfemtiden. En fika och en pratstund blev det också.


Borzko är ju hemma hos sin mamma, och kommer väl förmodligen hem vid tiotiden.


Jenny jobbar ett eftermiddagsskift som skiftledare, och slutar vid elvatiden.


En kvällsmacka och fika i köket blev det för Jimmy och mig vid halvåttatiden också.


Resten av kvällen kommer jag att tillbringa med boken och datorn. Sen blir det väl tidig sänggång eftersom det är måndag i morgon igen... :-(


Kommentarer
Postat av: Snurran

Nu har du blivit utmanad igen :-) Kolla hos mig!

2008-12-08 @ 17:37:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej! Ska kolla in! :-)

2008-12-08 @ 17:41:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0